.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پرسپولیس ‌به مصاف شهدای بهشهر می‌رود

مدیرعامل تیم شهدای بهشهر از برگزاری مسابقه دوستانه و تدارکاتی با تیم پرسپولیس تهران به‌مناسبت یادبود و خاطره مرحوم بابک معصومی در بهشهر خبر داد.
[‌پرسپولیس ‌به مصاف شهدای بهشهر می‌رود]

حسین سازگار در گفت‌وگو با فارس گفت: هفته آینده سوپر لیگ فوتسال باشگاه‌های کشور آغاز می‌شود و پرسپولیس تهران یکی از تیم‌های حاضر در این مسابقات است، این دیدار تدارکاتی خوبی می‌تواند برای تیم پرسپولیس تهران برای آمادگی بیشتر در لیگ باشد.
وی افزود: در ماه مبارک رمضان در تمام‌ شهرهاي مازندران حتی روستاهاي استان نيز جام رمضان برگزار می‌شود.
مدیر عامل تیم شهدای بهشهر تصريح كرد: بنابه‌دلایلی با تصمیم مسئولان ورزش در شهرستان، امسال در بهشهر مسابقات فوتسال در جام رمضان برگزار نمی‌شود.
مدیرعامل تیم شهدای بهشهر با انتقاد از مسئولان بهشهر گفت: در بهشهر هیچ یک از مدیران در راس کار ورزشی نیستند و به ورزش اهمیتی نمی‌دهند و فقط برای برای جلب توجه در زمان مسابقه در سالن ورزشی حضور می‌یابند.
سازگار تصریح کرد:مسابقه دوستانه بین دو تیم پرسپولیس و شهداي بهشهر با توجه به برگزار نشدن مسابقات جام رمضان در بهشهر بار دیگر می‌تواند تماشاگران بهشهری را به سالن ورزشی بکشاند.
مدیر عامل تیم فوتسال شهدای بهشهر در ادامه گفت: با حسین شمس مدیر فنی فوتسال پرسپولیس تهران برای برگزاری این مسابقه هماهنگی لازم شد و این باشگاه بزرگ و مردمی در این هفته پس از انجام بازی‌های دوستانه در تبریز و ساوه، این بار در بهشهر نیز به دیدار تیم شهدا می‌روند.
سازگار از جذابیت و قشنگی این بازی خبر داد و تصریح کرد: با حضور محمدرضا حیدریان از بازیکنان بزرگ تیم ملی که در پرسپولیس تهران حضور دارند، دو تیم بازی زیبا و تماشاگرپسندی را برگزار مي‌كنند.
وی افزود: بهشهر استعداد بسیار خوبی در ورزش به ویژه در رشته فوتسال دارد که به‌ خاطر عدم حمایت سرمایه‌گذاران و حامیان مالی به شایستگی نتوانسته استعدادهای خود را در سطح کشور و استان نشان دهد.
سازگار گفت: مهم‌ترین مشکل حال حاضر ورزش استان و شهرستان نبود حمایت مالی قوی است که به همین دلیل امتیاز باشگاه شهدای بهشهر فروخته شد و تیم شهداي بهشهر برای برگزاری مسابقه دوستانه با پرسپولیس از بازیکنانی که در باشگاه‌های دیگری حضور داشتند و از این تیم خارج شدند برای این دیدار دعوت کرد.
وی در پایان افزود: بازی دوستانه و تدارکاتی فوتسال بین دو تیم پرسپولیس تهران و شهدای بهشهر یادبود مرحوم بابک معصومی از بازیکنان بزرگ و کاپیتان تیم ملی پنجشنبه سوم شهریور از ساعت 21:30 در سالن ورزشی شهدای رستمکلا برگزار می‌شود./234


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.